Etiketler

Aile (27) Animasyon (3) Belgesel (5) Biyografi (13) Dram (52) Fantastik-Bilim Kurgu (42) Gençlik (11) Gizem (22) Komedi (15) Korku-Gerilim (16) Macera-Aksiyon (54) Müzikal (3) Polisiye-Suç (36) Politik (10) Psikolojik (17) Romantik (14) Savaş (13) Spor (7) Tarih (9)

5 Haziran 2017 Pazartesi

Get Out (2017)


Kapan

Konusuna bakmadan hatta ismine bile bakmadan daldığım bir filmdi ama ne film! Tam da yine aynı terane diyecekken film bambaşka bir havaya büründü. Meğerse film gerim gerim geriyormuş adamı da ikinci bölümünde fark ettim. Zaten başından beri bir şeyler ters gidiyor diye gıcıklanmıştım. Efendim Chris, sevdiği kızla birlikte kızın ailesini ziyaret eder ve beklenmedik şeyler olur (haliyle...) çok fazla detaya girmek istemiyorum film hakkında izledikten sonra şöyle biraz internette yorumları okudum gerilim filmi sevmiyorsanız izlemeyin derim. Chrisin arkadaşı da efsaneydi söylemeden geçmeyim. Şuan ki imdb puanını hakediyor ne kadar son olayların hızlı geçildiğini düşünsem de bütünüyle gerçekten güzeldi ben tavsiye ediyorum.

7.8/10

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder