Etiketler

Aile (27) Animasyon (3) Belgesel (5) Biyografi (13) Dram (52) Fantastik-Bilim Kurgu (42) Gençlik (11) Gizem (22) Komedi (15) Korku-Gerilim (16) Macera-Aksiyon (54) Müzikal (3) Polisiye-Suç (36) Politik (10) Psikolojik (17) Romantik (14) Savaş (13) Spor (7) Tarih (9)

25 Ekim 2015 Pazar

Olympus Has Fallen (2013)


Uzun zamandır şöyle kıyasıya bir aksiyon filmi olsa da izlesem diye bekliyordum. Sonra film listemi açınca gördüm dedim bu kadroya neden bir şans veripte bu filmi yukarı taşımadım dedim? Ardından filmi 3 gün önce izleyip ne kadar pişman olduğumu anladım. Pişmanlık filmi izlemediğim için değil de şu 2 yılda neden izlemedim diyeydi :) Kuzey Kore'nin Amerika üzerine yaptığı terörist saldırıyı konu alıyor ve Beyaz Saray düşman tarafından ele geçirilmeye çalışılıyor. Film de aksiyon ve gerçekçilik son seviyeye ulaşmış. Her şey özellikle saat saat belirtilip zaman akışı ayrı bir heyecan katmış. Filmi izlerken sıkılmadım hoşuma da gitti ve sizlere de izlemeniz konusunda tavsiye veriyorum. İyi seyirler!

8/10

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder