Etiketler

Aile (27) Animasyon (3) Belgesel (5) Biyografi (13) Dram (52) Fantastik-Bilim Kurgu (42) Gençlik (11) Gizem (22) Komedi (15) Korku-Gerilim (16) Macera-Aksiyon (54) Müzikal (3) Polisiye-Suç (36) Politik (10) Psikolojik (17) Romantik (14) Savaş (13) Spor (7) Tarih (9)

19 Ağustos 2015 Çarşamba

That's My Boy (2012)




İşte Benim Oğlum

Benim aklıma komedi dedi mi aklıma ilk Jim Carrey ikinci de Adam Sandler gelir(yabancı oyunculardan)genelde herkes içinde aynı olduğunu düşünüyorum.Haliyle Adam Sandler filmlerinden biri olan That's My Boy izlenmesi gereken komedi filmleri arasında başta geliyor.Neden derseniz bir konusu ilginç ikincisi ise gerçekten komik :D.Film de tek sıkıntı ailecek izlenecek türde bir film olmaması kısacası +18 grubuna giriyor.Ama filmi komik yapanda bu yönü zaten.Gerçekten gülmek istiyorsanız bu filmi direk açıp izleyin derim.Ben filmi en az 5 6 kez izlemişimdir bir 5 6 kez daha izlerim.O kadar güzel diyorum ve tavsiye ediyorum.

8/10



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder