Etiketler

Aile (27) Animasyon (3) Belgesel (5) Biyografi (13) Dram (52) Fantastik-Bilim Kurgu (42) Gençlik (11) Gizem (22) Komedi (15) Korku-Gerilim (16) Macera-Aksiyon (54) Müzikal (3) Polisiye-Suç (36) Politik (10) Psikolojik (17) Romantik (14) Savaş (13) Spor (7) Tarih (9)

5 Ağustos 2014 Salı

Life of Pi (2012)


Pi'nin Yaşamı

Şimdi bu film garip bir film arkadaşlar. Başlarını izliyorsunuz biraz anlamsızdan ziyade anlamlı olanı anlamaya çalışıyorsunuz. Filmi kısaca özetlersek giriş kısmı ilginç, gelişme kısmı mükemmel sonuç kısmı müthiş! Ben filmi izlerken kafama bir kaç soru takılıyordu şu nasıl böyle oldu bu ne falan derken neyse küçük detaylara takılmadan izledikten sonra film bir final sahnesi sundu karşıma ağzım açık baka kaldım. Hayır final sahnesi filmin bütününü etkiledi ve bütün hikaye tam tersine döndü uzun zamandır bu kadar kaliteli bir film izlememiştim gerçekten düşündüğümden öte bir durumla karşı karşıya kaldım ve en yakın zamanda bir kez daha izleyeceğim yetmezse bir daha izlerim. Eğer izleyecek bir film arıyorsanız vaktim boşa gitmesin diyorsanız tavsiye edebileceğim en iyi filmlerden biridir. Başlarında sıkılırsanız sabredin gerçekten harika bir film.

9/10

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder